Är det okej?

Att skita i påskpyntet?
Alltså är det någon som ids pynta till påsk? Ok till jul, då tar även jag fram jullådan med tomtar och skit. Men någon kycklinglåda har jag ju inte.
Har jag förlorat pynt-genen som alla andra verkar ha? I var och varannan blogg så är det hönor och ägg överallt, i ren frustration så tänkte jag köpa en plåt-höna på ica igår (50%). Hahaha! :D

Nä, jag tänkte ha en liten påsk-pyssel-dag kom jag på igår. Får se om det blir av ;)

Annars -om jag ska vara helt ärlig- så struntar jag i att ha särskilda gula gardiner och dukar. Fast jag tycker det kan vara fint och mysigt :) One day kanske även jag har syltat ner mig i pynt-momma-träsket. ;)


Påskägget är dock en tradition som aldrig dör ;)


Kommentarer
Postat av: Therese

nä jag har aldrig varit mkt för påsk eller påskpynt (förutom då man var liten då) men jag vet inte om det är för att man fått barn nu men alla högtider känns mer speciellt nu. :) även påsk! så iår kör jag på påskris och lite påskdekorationer. gardiner och dukar kommer jag nog aldrig orka byta haha! kanske när man som du säger blir gammelmomma då. ;)

2012-03-31 @ 16:21:25
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Haha! Ja, men jag kan tänka mig att man som förälder blir mer så, 'pyntig' liksom. Visa traditioner osv. :)

2012-03-31 @ 16:49:47
URL: http://simoned.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback