A men tjenare bloggis!

Här i Hongkong så är allt väl!
Vi har rännt runt som galningar här och turistat :) Och fa-an vad jag har shoppat! VÄSKOR till förbannelse! Haha! But I lööööve them! :D Och med feting-kameran i högsta hugg i några dagar kände jag mig som en über-turist! X) Nu har den fått vila ett tag, ska dock ta med den till ocean park och försöka få en bild på en panda (fast man inte får, hehe), fast då får jag väl böter, haha! Man får böter för typ allt här, haha! Nä men, på tunnelbanan tex så får man inte äta (2000hkd böter) eller röka (5000hkd böter). Och nedskräpning är det böter för. Fast jag tycker det är bra! Rent och fresh är det här!
Orkar inte skriva mera, orkar inte skriva detta ens, haha!
Har så ont i fötterna efter ha gått runt i mong kok hela dagen med Denisa och fridolf (ja vi vågade oss ut själva! ;)) Nu -käk! Heeeeeej!

One of my cutie bags! :D

 


Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback