:D

Sunliiiight! Sunshiiiine! I :love: the sun!
 
Är på såååååå bra humör alltså! :D Gav jorgubbstjejorna i Hudik dricks, haha, bara för att de säljer dessa underbara små saker som gör ens sommar!
Var in en sväng till stan med pappa nu på morgonen, handlade det sista inför imorgon :thumbup: Ville ha vita dukar på långbordet (eller borden, det är ju inte ett enda långt bord.. haha! Hur svårt vore inte det att förvara?! Haha!), men de var slut. Det blir rosa ist, hihi. Och lila, beroende på om den rosa räcker, vet inte riktigt hur många meter borden är.? Vi har hyrt bord+stolar, kom ju på: "bord ok..men.. -stolar då?!" Haha! Lätt fixat då! ;)
 
Hihi, skoj! Imorgon ska jag dona på med mat osv. Sen hade jag tänkt hinna ner och kolla när de reser midsommarstången i Sörfjärden (Visst är det kl tre?).
Åå jag ska våffla håret och göra mig midsommarfin också :D
 
Nu måste jag börja göra efterätten! (ja nu!) Det tar 10 timmar.. Haha! Sjukt. Men jag kan avslöja att det är maräng som tar sådan tid ;) Sen skulle Amandis ta med 'sin' efterätt också tror jag, hon ville bidra :) Nice!
 
 
 
 
:)

Kommentarer
Postat av: Mia

..och borden är typ 2 meter

Svar: Aa, brukar väl vara standard för sådanadär 'fällbord' som jag antar att det är ;) (ganska smala då alltså.) Hä går bra skaru' se ;)
Simone

2012-06-21 @ 13:10:26
Postat av: Therese

men vi har ju fullt med bord och stolar som dom använder på cruisingen här på lon' som ni kunde fått lånat annars. :)

Svar: Men åååååå!! Haha X)
Simone

2012-06-21 @ 14:17:16
URL: http://theresesilen.blogg.se
Postat av: Simone

Noooooo! Bortse från mitt svar där.. Haha, det var ju 'hemmasnickrade' bord det där! Ojoj, fan nu måste jag tänka om här.. Är det någon som har duk? X)

2012-06-21 @ 18:25:58
URL: http://simoned.blogg.se
Postat av: Simone

MENEEEE! Okej, jag kan inte med det där att svara på kommentarer ännu ! X) Nu tog jag bort en ist för att svara, om man redan har svarat så kan man tydligen inte svara igen X) Gah, jaja! X)

Svar: Eller 'återkalla' eller vad det stod! X) Aja, nu orkar jag inte mer X) Mia: Nu fattar jag vad du menar för bord! ;)
Simone

2012-06-21 @ 18:27:25
URL: http://simoned.blogg.se

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback