Snabb uppdat..

Uhhh...
Jag borde spela in min röst och lägga upp här, jag låter helt.. otroligt. (Not in a good way då kanske..)
Igår var jag till hälsocentralen, hade inte halsflussbakterier, men andra bakterier i halsen  (ingen aning?). Man har två grejer (vad fan heter dom..äh)  på var sida om halsen, och en 'nere' i halsen bakom tungan, det är den bakom tungan som jävlas med mig. Fick ett recept på penicillin igår, och han sa att det är bäst att försöka låta bli medicin om det går. Och jag är så att jag helst inte tar medicin, så jag tänkte att om det blir värre så hämtar jag ut det imorgon (idag).
 
Idag åkte jag och hämtade ut det där jävla penicillinet.
 
 
Tror jag la mig klockan 7 imorse. I sängen alltså. Låg på soffan och kollade på datorn hela natten i ett desperat försök att distrahera hjärnan på något annat än rakbladen som fastnat i min hals vänstra sida och ner i halsen.. Aj. Fy fan. Och så är det ju sådär..skönt att man måste hosta varannan minut också. Liksom.. som att starta en mixer i halsen. Nice...
Är fruktansvärt trött, kan väl bli så när man bara får sova mellan hostattackerna. Och fruktansvärt less. Nu har jag tagit ett piller, ska ta två idag. Och hoppas det känns bättre snart.. Nackdelen är jag jag får så fruktansvärt ont i magen av denna medicin, så det suger.
 
Allt är förjävligt just nu. Är väl i princip vad jag vill uppdatera om!
:(

Kommentarer
Postat av: Therese

usch låter inge kul! :( hoppas det går över snabbt nu.

2012-07-24 @ 21:09:21
URL: http://theresesilen.blogg.se
Postat av: Simone

:(
Ja, det hoppas jag å! Alla som läser -skicka en frisk tanke till mig! ;) tack :)

2012-07-24 @ 23:46:02
URL: http://Simoned.blogg.se

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback