Hola! Det var längesen'!

Ja, nu var det ett tag sedan jag örska' blogga! ;)
 
Var ska jag börja? Haha.
 
I onsdags jobbade jag, trots fruktansvärt magont. Alltså jag fick ta det skitlungt för om jag t.ex. böjde mig för hastigt så bara tjöt det till i magen! Jävla äckel magkatarr, det känns typ som om det är små rakblad i magen, som om jag råkat svälja små rakblad! :( På morgonen var det illa.. var så nära att sjukanmäla mig för jag trodde jag skulle spy. Av smärta. Usch. På min rast skyndade jag på apoteket och köpte medicin (receptfri). Kändes inte bra, inte bättre heller men.. annorlunda efter jag tagit den. (Är dock väldigt glad över mig själv för att jag trotsade magjäveln och jobbade ändå! Fast jag trodde jag skulle behöva skynda in på toa och spy flera gånger, heh. Men faktiskt. Bra jobbat mig själv!) Sen efter några timmar kändes det bättre.. För jag fick hänga med min Therese och min Mona :) 
 
Vi gick omkring på gatufesten (efter jag slutat jobba 19.15), lyssnade, drack lite vin, satt i gräset vid kanalen och käka och  pratade om livet ;)  Mys! Och vi åkte karusell! Herre.. Haha, kul!  Och Mona skulle klippa trådar för att få en ipad. Det kostade henne mer än vad hon vill erkänna X) "En tia till!" :D
Vi sov hos mig, jag å Mona. Satt uppe halva natten och pratade och gosade med kattungar :) Tillslut somnade jag i fotöljen, haha! Vaknade efter ett tag och hade hur ont i ryggen som helst X)
 
På tors. så åkte vi in till hudik med Denise. Det var "handelsdagarna" så det var typ som en marknad då. Supermysigt var det :) Denise skulle på af, jag och Mona fikade och köpte grejer, haha! Ååå, mys-dag! :D
 
Idag har jag jobbat. Nu är jag trött. Här är lite bilder. På oss. Sen kan jag visa mitt fina halsband jag köpte i torsdags :) Love it.
 
   

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback