Gooood morgon söndag! :D

Ahhh! Hola! Haha ;) Det var sköj på bilträffen igår! Eller crUiSinG som det kanske heter. Vad gjorde vi? Hmm.. Eller, vad gjorde jag kanske man ska skriva, ja vad gör man på en cruising? Springer runt och pratar med folk, dricker öl och dansar. Fast det sistnämnda blev det inget av, jag tror vi spenderade mer tid vid toaletterna. Haha! Alltid var det någon som skulle pinka. (Haha! "pinka") X) Närå.
Ååå, blev bjuden på hamburgare av min karl också, mm! Så jävulskt gott! Fast det inte är något märkvärdigt liksom, så är de där burgarna lika goda varje år! :)
 
 
Tur att jag höll mig i skinnet igår, visst drack man ett par öl, men inte mer. Jag ska ju upp och jobba idag. Så nu ska jag sörpla i mig min latte (hemmagjord, och mmmm so good!) och knapra i mig knäckebrö'mackorna!
 
Här bjuds det på lite bilder! De första två är från fredagen -regndagen (då var det ganska lite folk, iaf om man jämför med lördagen). Sen är resten från lördagen.
Middag, öl och efterrätt hos Amanda (mmm, gött!), pinkande Mia och...grudge Nattis? HAHA! En random-kille som vi bad plocka upp Amanda -det gjorde han! Haha ;)
 
 
Hahaha! :D

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback