Hej igen!

Ja, jag kan ju skriva lite om min dag.

Dagen började med ett irriterande (och deprimerande) samtal från af. Fyyyy tusan vad jag ogillar dem!

Iallafall så påbörjade jag några projekt jag har på g, hehe  ;) Sen fick jag ett sms från Nathalie som undrade om jag ville med och hälsa på Therese och Mejja, sagt och gjort  :)  Sötis-Mejja var så glad och go så! Det var så kul, när Therese tog fram kameran så började hon flina och "posa" direkt, haha! Sötis!  :)

Ja, sen hem och nu har jag lagat världens godaste korvstroganoff så jag är såååå mätt!


Nu blir jag lite.. "Vad ska man göra?" Har inget bra att hitta på såhär på kvällskvisten.. Tips?

Kommentarer
Postat av: Therese

det var kul att du kom på besök! :)

2012-02-01 @ 10:25:04
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Det var kul att besöka er :) haha! ;)

2012-02-01 @ 16:09:24
URL: http://simoned.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback