En portion lungor varsågod!

Jag hatar att vara sjuk.
Förut kunde jag tycka att det var lite.. "mysigt" att vara lite sjuk. Men efter influensan förra året (måste bara ha varit något mer än förkylning) + halsfluss så tycker jag inte alls det är mysigt!!!
Är fan rädd för att bli sjuk!
Nu börjar hostan ta sitt grepp om lungorna också.. eller halsen. Usch, hatar hosta. Uffa.

Något som verkligen är jobbigt är att jobba med en kliande och hostig hals :s Stå i kassan och få host-attacker är inte trevligt! Hoppas jag blir bättre till helgen då det blir jobb..
Känner mig faktiskt piggare idag :) Fick dock avboka vaccination nr:2 som jag hade idag, bokade om den till nästa vecka. Jag ringde och hörde och de sa att jag skulle vänta, man ska ju inte vaccinera sig om man är sjuk.

Fan, det känns som mitt immunförsvar är kört i botten. Minsta lilla bacill så blir det sängläge typ.
Någon som har tips på hur jag kan bli friskare?


Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback