Bli friskare då


Vad som inte gör en friskare är att sitta/ligga i soffan och tänka "Uhuuu, vad sjuk jag äääär!"

Idag bestämde jag mig för att jag får så lov vara frisk nu!
Haha, kändes liksom att jag hade suttit nog i soffan när introt till 7:th heaven spelades på tvn och jag sjöng med.. Stängde genast av och tog fram sminkväskan X) Kände mig mycket friskare sen ;) Sminkade mig och gick ut och gick! Hälsade på Sara & Edvin, lekte bilar, gick hem.
Känner mig mycket piggare nu än föregående dagar, men fortfarande 'svag' i benen, lite snuvig och hostig. Men jag känner inte att jag smittar min förkylning liksom, good! Men jag känner inte den där 'piggheten' man får efter att ha varit ute i friskluften, känner mig bara trött. Bli frisk då kroppjäve!l X)


Ska laga lite käk och koka lite mat nu ;)

Kommentarer
Postat av: Denise

Haha!! Det som är så bra? :)

2012-01-12 @ 21:10:21
Postat av: Simone

Mmmm! Måste nog köpa en dvd-box så jag kan nöta 24/7!

2012-01-12 @ 21:59:15
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Simone

Btw, det jag ville komma fram till med sminket var att om mna ser fräschare ut så känner man sig friskare ;)

2012-01-12 @ 22:06:21
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Denise

Haha då vet jag vad du ska få i födelsedagspresent ;)

2012-01-12 @ 22:34:44
Postat av: Simone

Ä men sluuuta då! X)

2012-01-12 @ 23:23:24
URL: http://simoned.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback