Mental breakdown ;)

Dagen idag har jag spenderat packandes. Alltså, jag blir aldrig klar! Haha! Vet inte vad jag ska ta med och inte! Hahaha! Sååå svååårt! Såhär gör jag jämt, och det slutar med att jag tar med för mycket! Så jag har verkligen tänkt efter nu.. men likförbannat så blir det för mycket i resväskan! (Alltså, den är inte överfull men jag räknar med lite shopping i Kina också ;)). Sen hittade jag inte en klänning som var visste att jag lagt på sängen! Fick ett litet psykbryt.. Kunde. Inte. Hitta. Den! ... -Visade sig att den redan låg i resväskan.. hrm.. HAHA! :D


Ja, och så har jag bråkat med en kärring på af. Helt totalt hjärndöd! Alltså jag skojar inte! TOTALT BLÅST! Fy fan vilken äcklig jävla kärring! Orkar inte skriva alla dumma och totalt värdelösa saker hon sa! Helt hjärndöd! Ett tag blev jag så arg så jag visste inte var jag skulle ta vägen! Hon frågade "Vad har du tänkt finansiera resan med då?!" Sådär snorkigt, ungefär som om jag vore dum i huvudet! Men fy fan vad jag höll på be henne dra åt helvete då! Ungefär som om jag inte vet hur man sparar pengar?! Ungefär som om jag inte får spara pengar för att jag inte har fast jobb?! FÅR man inte SPARA pengar och RESA och göra någonting i SITT LIV?!?!?! "-VAD SA DU?!" Halvskrek jag i telefonen. Då vet jag inte om hon insåg att hon frågat något som hon inte alls hade något med att göra, för hon svarade "Öhh, ja, alltså.. Jag tänkte på dom här papperen..." och prata bort det. Alltså nej, fy fan.
Sen skulle vi lägga på, och jag kände bara att nej.. Jag tänker inte vara lika BARNSLIG och elak och dum som denna människa på andra sidan luren. Så jag sa "Ja, tack då. Ha en bra dag! Hej då!" Så trevligt jag kunde. Då skrattade hon och sa hej då.
Efter det så kände man typ..
 
X)
Hahaha! Ok, inte riktigt så grovt, men ni fattar ;)

Nu ska jag laga mat!
...Och packaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!  X)


Kommentarer
Postat av: Denise

HAHA XD

2012-02-20 @ 17:33:23
URL: http://deniseiden.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback