Men!

Alltså, nu börjas det igen!
 
Inatt drömde jag att jag skulle hälsa på Sabina och Frida i s-vall. Så gick jag mot deras lägenhet, så kommer jag in på en bakgata någonstans och så kommer det fram en snubbe som räcker fram en påse och ryter "Ta den här!" Jag tittar på påsen, -knark?! "Nej." Säger jag. Då skriker han "TA DEN!" och kastar den mot mig, "NEJ, jag vill inte!" Och så springer jag därifrån. Då kommer han och hans kompis efter mig, de jagar mig ner till stranden (??) där de skriker efter mig hur de ska döda mig. Herre! Jag ringer Sabina och vill ha hjälp, men hon är helt borta i skallen och typ "Mjahaaaa? Ööööömmm...?" Men så kommer hon och en tjej och hämtar mig. Men de bryr sig typ inte, jag bara stod där och blev mordhotad och blev jagad av män med kniv och vapen. (Sen blev de två männen på stranden, en tjej som sa att jag snott en massa grejer? När jag var liten också ??).
 
Ja, jisses vilka drömmar...

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback