In. My. Face.

Alltså... S H I T ! Vad det märks att jag inte läst franska på fyra år.. hehe...
 
Jag har valt fel kurs.. Hahaha! Vad kan man göra? Måste ju skratta åt saken X) Det var så såhär att jag valde i fel ordning, så den kursen jag verkligen ville gå -hamnade längst ner och då blev jag bara 'reserv'. Så jag tog denna kurs istället, tänkte att "Ja, men jag läser något på franska iallafall." Hah. Hah!
Okej.. Visst förstod jag vad hon sa, men inte allt! Är dock ringrostig osv. Och självklart gör jag bort mig och fipplar med micken, fattar inte det och ser efter en stund att läraren skrivit att jag ska stänga av den för det låter så högt! Hahaha! X)
Men sen när vi ska göra en snabb gruppövning/uppgift så börjar de skriva och jag bara... Nej. Jag har valt fel.
 
Shit happens, och vad jag ska göra nu vette fan? Haha! Hoppas på ons då jag har min andra kursstart ;) Och så får jag se hur jag gör med denna!
 
Inte världens bästa start på dagen kanske..ehe.. Menmen, jag kan inte gräma mig över det, tar det som det kommer (och gör det bästa av det) :) ;)

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback