Vaknat på fel sida..

UTROPSTECKEN!!! Ja, seriöst. Fy fan vilken dålig jävla f*tt&#%/&-dag jag har haft idag! :( Varit trött och hängig och allmänt dålig, och fy fan vad utmattad man blir av att gå runt och le och vara trevlig då..

Sen att det är svinhett inne  (på jobbet) när det är varmt ute, och svinkallt inne när det är kallt ute hjälper ju inte heller! Fy fan vad jag hatar det! Speciellt det varma halvåret! Och ja, det börjar redan nu! Hatar att vara för varm! Man tycker ju att de borde fixa det, specieltl när alla hatar det och går och svettas på sommaren -förra sommaren kom det in en tant och blev helt förfärad och frågade "Men herregud! Hur kan ni jobba i den här värmen!?" Jaaa, duuuu, he-he.. Det var fan varmare inne än ute, och ute sken solen sådär som den gör på sommaren. Jaaa, suck.. Fy fan. Haha. Retar upp mig själv när jag tänker på det, haha! X)

Nu är jag trött. Som fan. Och ja, jag gillar att svära. Speciellt när jag är på dåligt humör, då är det som terapi, haha! Att få vräka ur sig en lång ramsa med fula ord och egen-påhittade svordomar, då kan det släppa lite X) ;)

Nu har jag nyss vandrat Amandis hem till henne, och provsuttit hennes (min) nya soffa, haha!  ;) Det är precis den jag vill ha/tänkt köpa! Vi tänkte ju köpa den innan vi skaffade dessa vi har nu, haha! Fult X)

Ja, men nu ska jag kolla på en serie eller något. Tror jag ska mysa ner mig i sängen och kika på datan.


Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback