Tired lika a ************

"Starships where meant to flyyyyyy!"

Jösses vad trött jag var idag då!? Hade sovmorgon till 9 t.o.m! Men ändå snoozade jag till 20 över, är så trött. Och jag förstår inte hur det kan komma sig, när jag ändå sovit så pass länge. Men det blev väl ett hack kanske, alltså hm, hur ska jag förklara..:

Jag läste en gång att man ska sova visst många timmar (beroende på någonting, blabla, kommer inte ihåg??) och sen kan man räkna ut när man ska kliva upp för att känna sig som piggast. Annars kan man sova länge då, men kliva upp i 'fel tid'. Så det kanske jag gjorde idag, hade kanske varit piggare om jag klivit upp tidigare, typ klockan 6 då jag var upp och släppte ut det levende alarmet -katten... "MJAAAAOUUU! MJAAAOUUU! MJAAAAOU!" It. never. ends. Hahaha! ;) Hon gör samma sak varje dag, mellan klockan 5 och 7 på morgonen. Förut var hon mer exakt och började klockan 5.40. men nu har hon blivit lite lat, hahaha!

Nä, nu KAFFE! Och keso&äggmackaaaaaaaaa! :D Sen blire jöbb! ;)

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback