One of those days...

Alltså.. Sjuk dag.
Först hade jag så sjuuuukt tråkigt! Så tråkigt så jag ville bara ut i solen om än bara för att stå stilla med solstrålar i ansiktet.
Jag bestämde mig för en cykeltur :) "Nu tar jag mig en låååååång sväng!" Mm, right.
-Började må illa som jag vet inte vad! Blev bara ett varv runt byn, nu sitter jag i fåtöljen och dricker vatten med fönster och balkongsdörren öppna på vädring för jag kunde inte andas den äckliga 'instängda' luften. Whaaat? Är det kanske för att jag inte ätit något.. eller vad är det.. -Inte bakis, så mycket drack jag faktiskt inte ;) Var knappt igår, bara trött. Åå, blä vad dåligt jag mådde nyss. Trodde kanske det var magsjuka :s men nu har det gått över thank god!
Nä det verkar som jag har en såndär dag idag bara, då allt man gör blir fel, haha ;) Ja, inte mycket att göra åt.


Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback