Lör..Sön..Måndaaaag?

Hellu!
Dagen idag -vilken har känts rätt konstig, för att nästan alla är lediga! Har jag spenderat med Edvino typ :) Klippte Linus, sen vaknade Edvin från sin tupplur och vi lekte hela dagen idag :) Gick ut och spelade bandy, gungade och grävde med grävarn i sandlådan. Mys :) Sen blev jag bjuden på tacos där, mumma! Me loves tacooos.


Nu är jag hemma, ska fixa till mig lite sen ska jag till Saraaaahhhhh tror jag. Hon tyckte jag skulle hänga med ut på krogen ikväll, och jag är så sugen på att hitta på något så det passar ju perffa! :)

Hellluuuu! ;)
RaktLockigt
Känner mig ultra-flickig i min rosa klänning/top (som jag har kjol över) och lockar X)

Trevlig valborg! Eller vad man säger :D

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback