Jobbhelg

Tjabbaaaaa!
Nu var det ett tag sedan jag skrev. Helluuuuuuu.  ;)

Iallafall. Japp, jobbhelg lör-sön, ska strax bege mig mot jobbis.

Igår så var jag barnvakt åt Edvinoooo! :D Det var så roligt, han är ju för gullig den ungen! Vi spelade piano och lagade mat, sen kollade vi på Happy Feet 2 och så åt vi lite glass till efterätt  ;) 'Fammi' kom och hälsade på också. Sen när hon for då var han så busig, haha! Skulle kittlas och så sa han "Du heter fammi! Hihihi!" Hahaha! "Jaha, då heter du Linus du då, haha." "-Mm!" Haha! Sötonga! X) Sen åkte vi ner och hälsade på faffan. Tittade på när han grävde med grävarn, och studsade studsmatta! Det var ju superkul det :)

Sen när vi åkte hem, då berättade jag att 'vi kika när faffan grävde med traktorn." Då pekade Edvin på mig och sa "Nee. Nee Måne, inte traktorn e." "Oj, förlåt, med grävarn menade jag såklart." Hahahaha! :D Gullunge :)


Nu ska jag koka mig ett ägg och dricka lite kaffe!
 Idag har jag.. semi-lockigt hååår :)

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback