Hej! *WRecKinG baLL*

Håller på renoverar lite i bloggen! :D
Har ju -som jag skrivit förut- tänkt byta blogg, men jag tror ändå att jag stannar! Haha ;)
Det är ju ändå min blogg, och det jag har skrivit har jag skrivit. Mest är det för att jag känner att jag skriver mer 'utåt' nu, förut skrev jag bara till mig liksom.. "dagbok" eller hur man ska förklara ;) Men nu slänger jag in ett "Hörrni!" Eller "Vad tyck' ni?" haha ;) Ni fattar? ;)
Det är ju faktiskt kul att få några kommentarer inslängda här och var också, dock inte dessa: "Hej! Vill du vinna en ny macbook? Kika in på min blogg vettja!" haha.
Fast jag märker ju att jag inte bara skriver 'utåt', utan fortfarande bara tömmer hjärnan också. Men.. Jag tror det får vara så ? En vän sa "Ja.. du kanske ska vara mindre personlig?" (haha -och jag trodde hon skulle säga mer personlig) Men jag vill nog inte skriva så, för det är ju ändå mitt liv jag skriver om här :) Fast visst kan jag bli bättre på att skriva "Min vän Klara" ist. för bara Klara.

Sååååååååå...

Ny design comin' up! ;)

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback