Drömmer om bättre tider. ;)

Ja, haha. Kanske inte.

Inatt drömde jag att man skulle ställa fram klockan en timme till -om man hade vapen. Men bara om man hade gevär, som man kunde byta kolv på ??? Makes no sense, I know.

Igårnatt drömde jag att jag hade tandställning, som lossnade! Alltså 'plopparna', inte tråden. Så var det som jag hade de där plopparna från örhängen (bak på örhängen) i munnen som jag inte kunde/vågade spotta ut. Mina tänder var helt trasiga och det var liksom.. repor i framtanden, och ont gjorde det :s Så fanns det ingen tandläkare som kunde hjälpa mig och jag trodde mina tänder skulle ramla ut! Uff.

Ja, så var det något mer jag drömde inatt också... Ja just! Det var ett par som var hos mormor, den ena var en släkting från småland, och den andra var hans pojkvän. Sen var jag och Denise på fest med dom i s-vall, haha! Sjukt konstig dröm X) OCH jag fick någon slags rengöringsboll för diskhon av Sally X) Haha! Ja, wierd.
;)

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback