BANANEEEEEEER!!!!

ALLTSÅ! ALLA FRESTAR MIG MED GRILLAT! OCH JAG BLIR TOKIG FÖR JAG ÄR SÅ SUGEN PÅ GRILLAT K Ö T T ! ! ! ! MEN ICKE FÖR JAG SKA ÄTA FISKGRATÄNG. UHUU! :( Fast nej, den är ju jävligt god faktiskt :)

Idag gick det fort som attans att jobba! Svich sa det så var dagen förbi! :) Kanske var för att jag blev på bra humör då en f.d kollega ringde innan dagen tog sin början och snacka lite :D Hon är för härlig hon! Hihi :)

Nu ska jag gå och käka fiskgratäng! :D 
(Maddahfakkaaaaaah! Skrev ett inlägg nyss och sen råkade det försvinna och jag blir TOKIG på sådant! VARFÖR kan det bara inte sparas som ett utkast?! Nä, man måste skriva om allt.. GAH! Men typ såhär som ovan stod det ;))

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback