Insidious


Alltså.. ja. Hyrde denna film igår. Satt själv och tittade på den :s Jag tyckte den var läskig. Och jag är kräsen när det gäller skräckisar.  



Det var någon gång jag tyckte det blev lite.. too much (i slutet, om man ser den så fattar man) för jag gillar när man inte får se "det läskiga" riktigt, och så var det i filmen! Byggdes upp och byggdes upp (sen var det en scen mot slutet som jag inte gillade ;)). Nä, äckligt var det. I trailern här uppe så får man se, när hon säger "It was something in there with him.." och krokfingrarna pekar på honom i sängen, uffaaa! Haha! ;)
Konstigt det där att man vill bli skrämd. Tänkte på det igår, för jag fick en känsla i magen som jag kände igen. Tänkte och tänkte, och kom på att det var ungefär som när man åker karusell! Sjukt va? En rush liksom.

Nu ska jag inte tänka på denna film när jag åker ner till fjärn, ensam.. och är ensam i pappas stora hus.. ensam.. Med en massa demoner med krokfingrar som vill mörda mig! Uhuuu!

Hahaha X)

\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Mona Ruth

Laddade hem den igår och såg den efter att jag sett trailern här hos dig! OCH DEN VAR SÅ PIRRIGT LÄSKIG!:D Loved it!:D

2011-09-28 @ 08:35:27
URL: http://monaandtheholygraal.blogg.se/
Postat av: Mona Ruth

dock så var det mycket där på slutet som jag inte gillade, med alla spökena, det blev lite 'teateraktigt' på nåt sätt..

2011-09-28 @ 08:36:09
URL: http://monaandtheholygraal.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback