Fääääst! ;)


Tjooohooo! Nu ska jag åka till ljusdal på fäääääst! :D Hahaha! Sitter och skrattar åt mig själv, haha, låter så otroligt "bondigt" (bonnit') med fääääst! Hahaha!

Men hallå!? Kolla hur de dansar i videon! De har ju snott mina moves!

 X)

Det roliga (sorgliga? haha!) är att jag ser ut så på dansgolvet, hahaha! Men det är ju så jävla kul! Freaka loss X) Kan ju muntra upp de som inte vågar dansa om inte annat ;) (Haha! 2:49!)

Ha en suuuuper rolig kväll! För det ska jag ha!! Med mina brudar! (Usch, haha! Hatar när folk skriver så, haha, men nu måsta jag :D). Synd att Malin inte kunde komma bara. Då vore truppen samlad! ;)

Hej!

\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Denise

Haha hatar med de >< brudar. Hoppas du fick en bra kväll :-D

2011-09-25 @ 13:48:57
URL: http://deniseiden.blogg.se/
Postat av: Simone

Haha X)

Jorå, hä va kul hä! ;)

2011-09-25 @ 17:02:39
URL: http://simoned.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback