SkitBlogg!


Jaa, fy så sur jag är nu.

Jag vet att förra i inlägget så saknas det typ en bokstav på slutet av något ord, osv. Men jag gör alltid så att jag: publicerar-kollar hur det ser ut-rättar till det jag inte såg innan jag  publicerat. Men nu uppdateras det aldrig! Som om bilden är helt frusen och det jag har fixat vill bara inte uppdatera! Så har det blivit förut också -skitjävladåligt rent ut sagt!

Sen kan min surhet bero på att det där jävla mötet som af tyckte jag skulle gå på SÖÖÖÖÖÖÖÖG!! Så jävla irriterad blev jag! Det är ju samma jävla SKIT hela jävla tiden! Era dåliga jävla mähän på arbetsförmedlingen vad sur jag är på er just nu! Ogillar er såååå mycket mer nu om det är möjligt! Fy FAAN! Bara en massa dravel om att "Vi ska bygga upp ert cv.. och ni får chansen att träffa varandra.. och utbyta idéer!" Men! Varför i hela helvete då? Varför skulle jag vilja ha idéer från en arbetslös människa som bara är där för att den måste? Gaaah! Och så praaaatar de så ooootrooooligt låååååångsaaaamt! För de tror att "om detta tar längre tid så anses vi mer seriösa". Så de drog ut på skiten nästan 45min/1h, och bara "småpratade" om helt andra saker, någon började prata om att den jobbat på trima i 40år och snart skulle ha pension. VA!? Det SKITER väl jag i! "Är vi klara nu?" fick jag ur mig, "Jaaaaaaaa, jaaaag troooor deeeet.. oooom iiingeeeeen haaar nåååågra meeeer fråååågoooor?" Svisch! Så var jag out the door. IRRITERANDE IDIOTER!!!!

(/%(%¤/U#%/I)&%¤()=Å/%¤&#=/(O!"!!!!!


Så! Då fick jag skriva av mig lite irritation också!

Hej!

\\
Over and Out

Uppdat. Nu har det fixat sig med inlägget innan. Ingen big deal, men otroligt irriterande!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Va fan? Har arbetsförmedlingen slutat höra av sig till mig eller? :P har inte hör nått av dom sen JAG hörde av mig, efter sommarn. Och innan sommarn sa hon ju att jag måsta ha en heltidssysselsättning efter sommarn?! Ojoj.. Fast skönt att slippa dom! Haha :)

2011-10-25 @ 16:52:16
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Haha, var glad sålänge du slipper!

2011-10-25 @ 17:30:46
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: ellis

JA jag hatar dom fick brev idag om att jag ska på nå ung och ny föreläsning imorgon, EN jävla dag före, tänker inte på att man kanske har barn eller familj och kanske man måste veta lite i förväg ! IDioter! eller var nog övermorgon men ändå :-)

2011-10-26 @ 00:15:42
URL: http://saralinneaellinor.blogg.se/
Postat av: Simone

Men!! Ja, herregud.. Jag tål dom inte!

2011-10-26 @ 09:44:48
URL: http://simoned.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback