Pantad?


Hah! Jag menar att jag ska panta! -Flaskor och burkar! För dem som läst på fejan så förstod ni kanske redan det, men annars blev ni lurade! Hahaha!
...

Haha, ja, roligt man kan ha.. Men jag måste faktiskt rensa "förrådet" nu. Jag vet att jag skrev det förut också -men då gjorde jag inget åt det! Nepp! Så nu är det överfullt med pantflaskor och burkar i mina återvinningspåsar därinne. Grejen är bara att jag inte viiiill! Haha. Menmen. Sen måste jag ta bilen till återvinningen, för jag har kartongen från rumsbordet (just det, köpte nytt bord jag härom..månaden) som är stor, och hur bra känns det att ta bilen till återvinningen då? Haha, fail liksom X)

Jao, annars så har jag plockat tvätt idag. Vikt och jävlas med den där jävla skittvätten som hängt hur länge som helst. Blir ju aldrig torrt den här tiden på året! Och inte går det att öppna dörren heller så det kommer in lite 'frisk'luft som vädrar/torkar -för luften är för frisk och tvätten stelnar till is, haha! (Haha! Skrev "Luften är för fisk" först, hahaha! :D) Så ja, det blir alldelens fuktigt inne. Men jag måste ju tvätta. Ska köpa en luftavfuktare, pappa har en sådan i källaren (tvättstugan) hos sig och den fungerar skitbra!
Ja, iallafall så väntar jag nu på nästa tvätt, sen hade jag tänkt städa upp ordentligt här hemma!

Jaja, men att sitta här får inget av det gjort så!



Tänkte jag skulle hitta en passande bild, typ "städa". Men det gjorde jag inte. Istället hittade jag denna (suddiga), nypiercad och allt! Haha ;)
Ooo, så öm man var i snoken där!

Sen jag gjorde denna piercing så har jag sett mer och mer tjejer som gjort den! Inte det första.. halvåret/åtta månaderna jag hade den, men typ nu! Nu ser jag tjejer varannan vecka typ, som kommer in och handlar av mig när jag jobbar som har helt "nygjorda" (läkringen är avslöjande ;)). Kommer ihåg att jag tyckte läkringen (bild) var så ful och stor när jag gjort den! Men nu vill jag nästan ha den igen, haha! Fast jag är nöjd med min 'helrunda' också :) 


Ja, panta var det ja! Heeeeeeeej!

\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback