Halluu!


Ja, det gick ju inte lika bra att kliva upp tidigt idag.. Jimmie skulle väcka mig när han klev upp, och det gjorde han. men när första siffran på klockan är en 5:a då somnar man om bara man tittar på klockan. Haha! Så det gjorde jag -somnade om alltså. Vaknade av larm sju och åtta. Men det är ju för lätt att stänga av, haha! Sen klev jag upp.
Men det var så skönt att sova kan jag säga, kände mig otroligt utvilad när jag klev upp faktiskt :)


Nu sitter jag och kollar på "Efter tio". Det är prat om barn, två gäster sitter och pratar, en är så knäpp, Jisses! Har en massa konstiga "fakta" och grejer. Hon säger typ "Såhär är det i de flesta hus!" Och så säger den andra, en småbarnsmamma som tittar på henne som ett stort frågetecken, "Ööh, nej. Så tror inte jag att det är." Och så berättar hon att hennes dotter säger varje kväll "Mamma, visst finns det inte monster?" och hon svarar "Neej, självklart inte." Och så säger den första kärringen då, "Men det finns ju monster! Blablabla!" Och den andra blev less på henne och sa "Men. Vad vill du att jag ska säga då? -Jaa, gumman! Såklart det finns monster! !?" Hahaha! Vad hon än säger (den första) så sägern den andra emot X)
Är det något som jag tycker är jobbigt så är det när andra ska berätta hur man ska leva sitt liv. Herregud, man gör väl hur man vill! Alla tycker olika, och alla vill olika saker. Hon kanske skulle ge tips istället för att säga "Såhär ska du göra med dina barn!" haha.


Jao. Nu ska jag smälta min dunder (goda) frukost -havregrynsgröt m. äppelmos och mjölk,
skinkmacka och en kopp kaffe! Mumma var det! :D

Hej!

\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback