Sms från polisen


Ja, det är inte varje dag ;) Blev lite förvånad, för jag ser ju liksom vem som skickat meddelandet innan jag öppnar och så stod det "Polisen", huh? liksom X) Men det var mitt pass som var klart! Det kallar jag snabbt! I..torsdags tror jag det var (eller var det fredags? Nej, torsdags.. var det nog) så åkte jag in och fixade, haha, expressfart ;)

Och så sa hon, polisen som hjälpte mig, "Ja, och så måste du ta med ditt gamla pass, som gäller till april. Har du kvar det?" Öhhmm...? Jag kom inte ens ihåg det passet, trodde det var ett ännu gamlare pass hon menade -då jag har två 'hästsvansar' och en massa hårspännen i luggen, haha. Men så hittade jag passet och så var det från då jag hade blont på ena sidan. Och på bilden ser jag ut som.. jaa. Jimmie beskrev det såhär: "Like a deer caught in headlights", haha! Storöga X)

Jaa. Så nu ska jag in till hudik också. Men jag örskent. Haha. Jaja, kanske kan åka in efter jobbet imorgon. Jag menar, då har jag ju redan varit i en stad, då kan jag lika gärna blåsa in till nästa ;) (Men varför sa jag inte att jag ville hämta passet i sundsvall dååå? Jo, för att jag trodde inte det skulle gå så snabbt! Haha.)

Hej!

\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback