Meeting greeting


   Ett litet rim sådär på tisdagsmorgonen.

   Jahopp. Äru uppe med tuppen Simone?! JAPP. Haha.
   Trött var jag när jag klev upp, speciellt eftersom jag drömde att Jimmie struntade i att väcka mig och vi sov vidare genom alarmet, haha! "Varför väcker du inte mig för!?" Hahaha! "Men, alarmet ringde för 4 minuter sedan.." haha, han hade väl snoozat i några minuter då X) Men jag trodde det hade gått en halvtimma minst. ;)

   Sen åkte han till jobbet, och jag skulle släppa ut katten på baksidan. Då ser jag helt plötsligt vad grannen använder för kallinger, haha! Ganska kul faktiskt.  (Han gick och hämtade tidningen '(nästan)i det fria' så att säga ;)). 
  
   Nu ska jag göra mig iordning för jöbbe :) Måste bara samla in hjorden med kattungar ute på balkongen först, så ingen blir kvarlämnad ute (det verkar som det blir regn idag t.o.m). Igår råkade jag stänga ute en liten som stod och jamade/pep ett tag innan jag hörde, haha, stackarn. Men det gör nog ingenting om de skulle vara ute en dag, de läre väl lära sig någongång (haha, 'läre väl lära') ;)

Hejhej!
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback