Fyndhörnan


   Tänka sig vilken liten fyndbutik det fanns så nära mig -i harmånger. Denise tipsade mig om att det var 50% på "Pierre & co." så vi åkte dit idag och kollade, -sen höll jag inte på komma därifrån! Haha X) Jag trodde att det bara var 'b-kläder' där, men jag hittade en massa fint! Från 'Rut m.fl.' och 'Serious Sally' bl.a. -toppen! :)

Haha, lite kul när jag kom till kassan:

Säljare: "Men! Hur länge har du gått omkring här då?"
Jag: "Öhm..Vad menar du?"
Säljare: "Ja, det här ser ut som ett heldags arbete det här!"
Jag: "HÖH! En kvart ba! Haha!"
Säljare: "Hahaha! ..Ja, nu blir nog inte 'Rut m.fl.' folket så glada på oss när vi säljer för 50% hehe."
Jag: "Nej, det förstår jag! Det är därför jag handlar här och inte i stan nu, haha!"
Haha :D

   Kom därifrån med en bunt klänningar, två linnen och en kofta :) Niiiiiice! Och min superfina "seglartröja", haha, om jag seglade så skulle jag använt den då ;) Superfin och mysig!
   Och ett par jogging/gå skor till Jimpan, och två munkjackor till pappa. Och en morsdagspresent till mamma :) (En jacka). Niiiiice :)

   Nu ska jag gå och beundra mina kläder, haha ;)

Hejhej!

\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Therese

ååååhh men jag vill oxå dit! men då är det väl slut på allt nu då! ;)

2011-05-27 @ 21:02:48
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Denise

Mmmm mycket fina kläder, särskilt sailor-tröjan vill meeeeeeeeed han! x) haha jo hon handla nästan hela affärn' tror jag ><

2011-05-27 @ 21:11:28
URL: http://deniseiden.blogg.se/
Postat av: Simone

Hahaha! Neej då, jag handlade inte hela affären X) Det finns ju kvar de två tröjorna som jag ångrar att jag inte köpte.. haha ;) Det är 50% tills på..söndag tror jag det var? Du får passa på i helgen therese :) Sen får man leta lite också, så man hittar några pärlor ;)

2011-05-28 @ 08:04:04
URL: http://simoned.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback