Tordag redan!


   Shit vad dagarna går, redan torsdag!

   Inatt hade jag apkonstiga drömmar.
   Jag drömde att jag var reporter på en festival, jag och en till tjej. Okeeej? Ja, så skulle vi intervjua Eric Hassle, om hur han framträder på scen och hans "knep". Då berättar han att han brukar ta upp en tjej på scenen och kyssa i sista låten, sen tycker han vi ska testa. Jag tycker den andra tjejen ska testa men han ger sig inte, tillsist säger jag fine, ok kör då. Så sjöng han och sen kysstes vi. Och han var så kass. Kändes som att kyssa en sten. Hahaha! Sen gick han och hans 'gäng' omrking med oss, sen sa en av dom att "ja, men det är ju bara knarkare här, höhö.. Fast vi är väl inte så mycket bättre, eller hur? Hehehe.." Och då blir jag less, "Jag tänker inte intervjua och hänga med knarkare!" Hahaha! Så drar vi därifrån X)
   Sen helt plötsligt är jag med Nathalie där och så ringer Amanda och är stupfull! Och grinar och säger att hon vill åka till oss och att hon är i malmö, vi var norröver någonstans. Haha, herregud. "Men, ni hataaaar miiiig! Uhuuhuhuu! Ni tycker inte om miiiiig! Buuuuhuuu!!" lät hon typ, hahaha!!! X)

   Ja, jag säger då det.

   Nu ska jag göra mig ready for work. Har stängning idag, uhuuu! Haha, nerå, de e lungt ;) Har ju bil liksom :D

Hejhej!
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback