Tar tillfället i akt. In hyper-mode ;)


   Idag har det verkligen varit en måste-ha-energi-dag på jobbet :D Kul! Eftersom jag verkligen hade det! Haha, var inne i hyper-mode ända in tills efter stängning! Räknade kassan, sen fick en kollega fixa med den för jag måsta flyga omkring med alla kläder! (Hade fan kaos sista timman! Jag var på cos. sen gick jag upp sista timman och jisses! Snacka om att folk är lata och inte ens kan hänga upp kläder på galgarna efter sig! Bara lämna allt i en hög på golvet i provrummet!). Trodde aldrig att jag skulle hinna med 3 fulla hästar på mindre än en timma! Men jag är ju för bra ;) Hä gick nästan, haha. Fick lämna lite ändå, hann helt enkelt inte, även fast jag jobbade över liiiiite. Jaja, de ska väl ha nan' å göre imöra å! ;) Hahaha.

   Nu är jag ju ledig imöra! :D Så jag tar tillfället i akt och kör på en gammal hederlig hudik-utgång ikväll ;) Haha, jag tror inte jag varit ut i hudik på typ.. ett år? Haha, jag minns inte ens sist X) De har ju öppnat nå nytt (va? eller?), så vi tänkte kolla in det. Hoppas det är bra (annars är inte hudik.. my cup of tea om jag ska vara ärlig, menmen. Orkar inte ta mig till Mona i ljusdal, så vi möts halvvägs ;)).

   Hann t.o.m på systemet på lunchen idag (30 min) i lunchtider. Hittade nästan inte mitt favvo-vin för det har bytt utseende + kork, superbra nu slipper man korkjäveln! Skruvkork = smart! Och det är black tower om någon undrar ;) Någon sa någongång "Jaha, black tower, billig fylla, hehe!" Öhm. 1. Nej. Och 2. Nej. Jag gillar det vinet för det är fruktigt och gott (det var Amanda som lät mig smaka av henne, och jag fastnade för det :)). Och jag dricker väl för att det är gott, inte för att bli så full som möjligt. Även om ett vin kostar 790:- så betyder det inte att jag gillar det, då gillar jag mitt för 79:- bättre ;) (Är inte 100 på priset, men typ).

   Nej men fan, jag måste göra mig klar. Lovade Mona att vara inne till halv tio, och jag har inte ens bestämt mig för vad jag ska ha på mig. Eller sminkat klart mig, bara ljus ögonskugga, kan inte bestämma mig för om jag ska ha brun eller svart-sotad sminkning?

Haha!
Skulle vara "ta en klunk" och "Ahhhhh!" bilder, men det blev lite fail X)

   Jaja. Får se om jag hinner slänga upp en (snyggare, haha!) bild när jag är klar ;)

Hejhej!
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback