SEGjävlar!!


   Men FY fan! Världens segaste människa hamnade jag bakom på ica! En gammal kärring som skulle gå ut, och jag som hade lite bråttomt skulle också ut. Så gick hon före (tränger mig inte före en gammal tant liksom!) men hon kom fan inte ut! Gick i minus 120km/h. Fy faaan var irriterande när man är stressad!
   Ja, när jag -tillslut- hoppade in i bilen och skulle åka, tront' på faan att hon går bakom min bil då!?!? Huuur jävla sakta som helst!!! Jävla KÄRRING flytta på dig för i helvete! Skrek jag. Inombords. Haha. Kunde inget göra än att sitta där och vila foten på gasen. Kunde hon inte gått på andra sidan vägen då? Eller framför bilen? NejnejNEJ, precis bakom min bil. I 100 år, hon hann alltså bli 200 innan hon var förbi. Sen när jag åkte iväg så gasade jag på (älskart'!) men då jävlar glodde folk. Ansiktsuttryck som sa typ "Men herregud, vad fort hon kör då!". Men jag körde inte över hastighetsgränsen, jag bara accelererade fort!
   Alltså: Kärringen får gå hur långsamt hon vill, men jag får inte bli irriterad. Och jag får inte ens köra lagligt utan att folk glor så ögonen nästan trillar ur?
Håll käften äckliga jävla folk och dra åt helvete.

   Sen att bli mött av en övergravid katt som inte längre kan uträtta sina behov på lådan, utan gör det på golvet, är ju alltid lika kul..

\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback