Nice dag :)


   Ja, åkte en sväng ner till sörfjärn och hälsade på momma och moffan en sväng innan vi åkte till stan, lånade mommas bil också. Väl inne i stan så gick jag på h&m och gina.. typ.. haha! Fult. Finns inte så mycket att kolla på i hudik, menmen. Jag lämnade iallafall tillbaka kjolen på h&m och fick med mig min jacka hem ist! :D Har dreglat över den ett tag nu så jag slog till:

 Schnygg! :D

   Sen åkte vi och hälsade på Edvin en sväng, sen fick jag skjuts ner till fjärn (norr) för jag lovade pappa att kolla posten och pannan nu när han var borta två veckor. Sen gick/joggade jag till sörfjärn (gick mest om jag ska vara helt ärlig, snacka om kass kondition! Kunde springa mycket längre bara i somras!). Där blev jag bjuden på kött å pärer av momma! Fi fan vad gött :) Sen hälsade jag på Denisa tills nu, haha, satt och spelade kort och bara skrattade, haha.

   Men fy vad läskigt! Jag svär att jag hörde dörren nu men det kom ingen! Creepyyyyyy!

   Nu ska jag gå och gömma mig, eller plocka fram stekpannan, haha ;)
Hej!
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Denise

Mmm schnygg :)

2011-03-29 @ 07:52:20

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback