Miiioooow!


   Imorse när jag klev upp så hörde jag ett pip. Jag satt och sminkade mig vid min nya hörna i sovrummet, och så hör jag något som låter precis som ett kattungs-pip! Så jag fryser till och lyssnar. Sen spriger jag ut i hallen och kollar i lådan (som hon för övrigt inte ens ligger i men jag hoppas hon kan föda där iaf) men inget. Så jag fortsätter till köket och där ligger alla tre katter, men inga kattungar. Kollar och känner på lovely's mage men den är fortfarande stor (och stenhård!). Jaja. Inga kissemissar idag då, haha, nervo jag är X) Sen sätter jag mig igen och hör det där ljudet igen. Va fan? Är det alma då? Neej, så låter inte hon, det lät verkligen piiiip piiiiip, som bara kattungar låter. Så jag sitter och lyssnar ett tag, sen inser jag vad det är... Det är Jimmies näsa som visslar när han sover! Hahahahahaha!! Så jävla fult! :D Det lät precis som kattungs-piiip, ville nästan plocka upp, kura ihop och gosa med honom X) Hahaha!

   Ja, vad ska jag säga, haha. Kände mig lite dum som sprang omkring och letade efter.. en näsa. Haha! X)

   Nu så ska jag åka och jobba, ska bara dricka upp kaffet först :)
   Just, har på mig en av ny-skjortorna idag och den är sååå skön och fin. Glaad ;)

Hejhej!
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Denise

Men Å! Hahahaha. Nu vart jag nervo en sek;)

2011-03-26 @ 09:21:45
Postat av: Simone

Hahaha ;)

2011-03-26 @ 20:19:54
URL: http://simoned.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback