I guess



   Ja, klockan tickar iväg. Ja, jag ska jobba imorgon. Ja. Jajaja.
   Men gissa vad jag gör? :)

Färgar håååreeeet!
Yes, fresh! 

   Nicolas Cage är på tvn. Always had a crush on him, I donno why.
   Meeen. Ticka på då klockan så jag får skölja ur skiter och gå och lägga mig. Lägga mig i sängen och kolla på datorn iallafall ;)

   Gah, handlade idag :D Då blir jag alltid glad, att komma hem med en påse (eller femton) är en bäst-känsla, haha. Sjukt.
   Handlade två skjortor -vi hade faktiskt ta 2 för 1 kampanj- och en kjol -som kanske ska tillbaka så.. den räknas inte riktigt. Och en poncho-sjal-filt, men jag vill ha en svart (fanns bara bruna kvar, fast den är ju också fin men man kan ha svart till mer). Och så blev det hårfärg då :) Hade lagt undan mer, haha! Men jag tyckte jag fick hejda mig och fundera till imorgon, kan ju inte bara köpa för att det är fint heller! Då skulle jag bli konstant pank X) Måste tänka "hur många gånger kommer jag använda denna egentligen?" några gånger, så blir det inte så mkt tillslut (ett knep jag lärt mig ca 1½år försent, haha, nejdå ;)).

   Jahopp. Kanske skulle gå och skölja skallen nu då. Det fungerade ju riktigt bra som tidsfördriv det här!
Hejhej!
\\
Over and Out


Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback