Goder morgon!

   Nej, jag har inte klivit upp nyss, varit vaken ett tag faktiskt :)

   Tänkte ta en morgonprommis, men så kom mamma och ville ha sällskap in till stan och självfallet följer jag med!

   Vi skulle ha åkt för längesen men, ja.. Vi är båda två sådana personer som.. Fastnar vid saker, haha! Så vi kommer aldrig iväg! ;)

   Japp. I fredags fick jag mitt paket, hade skickat efter en bikini från ellos. Tänkte att den skulle vara jättefin, marinblå + vita prickar, och knyt. Men icke! Fy, fad ful den var på! Tyget låg helt fel och allt var liksom off på den, inte bra. Plus att underdelen skulle komma senare så jag måste skicka tillbaka den då sen, gah.. Jaja.
   Väntar på mitt paket från h&m, men så gick jag in och kollade på "min sida" så är det ju inte ens skickat för jag har tagit "allt i samma paket" och så är det någon grej som inte kommer in förrens i maj eller något, haha, fail X)

...Hah! De hade inte skickat underdelen på bikinin än så jag gick in och avbeställde den! Superbra! Ibland har man flyt :)

   Ne, men nu måste vi ta och åka!
Hejhej!
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså gud sådär brukar jag också göra med hm. det är skitjobbigt. så är det EN grej som inte finns liksom så får man vänta skitlänge xD

2011-03-28 @ 12:15:38
URL: http://monaandtheholygraal.blogg.se/
Postat av: Simone

Haha X)

2011-03-28 @ 15:42:40
URL: http://simoned.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback