Midsommarhelg :)


   Ja, denna helg har varit mysig tycker jag :) Inte bara för att det har varit midsommar och partaj osv. Utan för att jag och Jimmie har varit lediga båda två hela helgen, alltså fre, lör & sön. Sååå nice, tre dagar liksom :) 

Tyckte Denisa var så himlarns fiiiin! :D
Här med... Haha ;)

   Nu så börjar sommarschemat pour moi, jobb minst fem dagar/veckan hela sommaren. Haha! Kul.. Haha! nerå, det gör inget, jag vet ju att jag ska jobba och jag vill jobba! Mån,tis,ons -ledig tors,fre- sen lör,sön, blir det denna vecka.

   I helgen så blire cruising tror jag, är ju här i gnarsp så man läre ju gå ;) Sen nästa helg så är det ju gatufesten. Hade tänkt gå en dag (fan, 900 spänn för en 3-dagars!?) men så ringde de från jobbet och hörde om jag skulle ha biljett, och  påminde om att jag får reducerat för jag jobbar i staaaaaan! 600:- för 3-dagars :thumbup: :D Yes! Sköj!

Sen har ju hela veckan varit awesome! FF toppar ju allt! ;) Ska ev. få upp några bilder/video från konserten, men jag tog inte så många helt ärligt för jag kunde inte sluta glo upp på scen för det var så jävla BRAAAA!! Detta kommer jag leva på länge :) Skiter jag i att folk lessnar på mitt prat, I don't give a crap! Awesomeness! :D

   Nu ska jag kolla klart på ännu ett avsnitt Vänner (började i torsdags igen med boxen -Monaaa ;)) X) Sen dokumentären -Back and Forth- på 6:an kl 23. :)

Hej!
\\
Over and Out



Kommentarer
Postat av: Sara F

Ni passar så bra i långklänning både du och Denise! :)

2011-06-27 @ 08:52:27
Postat av: Simone

Tackarrrr :)

2011-06-27 @ 10:55:48
URL: http://simoned.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback