God morgon!


   Hahaha, nej., jag klev faktiskt upp för... en timme sen... HAHA! Men det är så det måste bli. Det enda som dämpar bakfylla är sömn. Jag vaknade faktiskt imorse, tidigare alltså, vid tio. Men allt bara snurrade, så jag tänkte att det är bäst att försöka somna om. Nu känner jag mig rätt bra, ganska trött bara. 
  
   Världens bästa man (min) är och hämtar pizza (!!) åt oss! Fyyy faan vad gott! Jag är heeeeeelt tom i magen och alldelens hungrig och sitter och fantiserar om dansade pizza-slices som sjunger "Eat me! Eat me! I taste sooooo gooooood! Mmmmm-Mmmmm!" Mah! Nu blir jag ännu hungrigare ;) haha.

   Jahopp. Nu. Nu känner jag på mig att käk är på ingång. Mmm... fooooood.. *Dreglar som Homer* ;)

\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback