Gah!


   För det första -Ja, det är varmt! Fyyyyy fan vad jag önskar att jag vore ledig idag :/

   Men det är inte det jag gah:ar om, jag är så jävla trött! Skulle kliva upp vid 6 när Jimpan väckte mig, men jag somnade om och klev upp en timma senare. Men jag orkade inte hålla mig vaken! Sen klev jag upp och la mig på soffan och kollade på tv. Då somnade jag (ställde klockan innan för jag fattade att jag skulle somna, haha). Ja sen drömmer jag. I drömmen så drömmer jag att jag sover och drömmer! Haha!

   Iallafall. Så sover jag på soffan, men så vaknar jag av att min mobil ringer, "Hem till oss" står det på den (ja, jag har lagt in vårat hemnummer för jag glömmer det hela tiden ;)). Jaha?? Men.. HEM TILL OSS?! Jag är ju för tusan hemma! Jävla skit vad rädd jag blev! Men jag var samtidigt så jävla trött så jag kunde liksom inte kliva upp! Så ringer det igen, men jag vågar inte kolla. Sen hör jag någon i köket, då är det en gammal klasskompis som står och rotar i mitt kök! "Va fan håller du på med?!" skriker jag. Då kommer hon mot mig, bara stirrar på mig och går mot mig. Jag blir skiträdd! Försöker säga till henne att stanna, att förklara sig, vad vill hon, varför är hon här?!?!?!? Tillslut så flippar jag ur och börjar leta efter ett vapen av någon sort! Jag menar, det såg ut som om hon hade rymt från ett mentalsjukhus och nu bara ville skada mig. Men jag hittar inget! Tillslut så vräker jag spegeln i golvet och håller upp en skärva, "Kom inte närmare! Kom inte närmare!" skriker jag till henne, men hon lyssnar inte. Jag håller skärvan och hon går in i den, flera gånger! Usch! Sen ser det ut som det gör ont på henne, men hon fortsätter ändå. Sen ställer hon sig på knä och jag... skär av henne huvudet... Blodet rinner ner på golvet och jag slänger mig i soffan och bryter ihop...
   Sen vaknar jag. Panik. Kollar runt på golvet, inget blod. Pju! Lyssnar.. hör något i köket! 
...Sen vaknar jag. På riktigt!

Fyyyyyyyyyyyyyyy faaaaaaaaaaaaaaan! Jävla dröm...

   Nu ska jag dricka mitt kaffe, sen åka och jobba -i värmen!
Hej!

Försöker inte tänka på min dröm X) Alltså... vilken jävla dröm! :S


\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Simone

Men mongobilder.. aja.. ;)

2011-06-29 @ 10:39:47
URL: http://simoned.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback