Vill ha

   Vill ha vill ha vill ha.
   Man vill ha så mycket. Men man behöver det inte. Inte egentligen.
   Något jag behöver dock är en utlandsresa!! Guuuu vad härligt det skulle vara att åka iväg till ett varmt land nu och bara schteeeka i solen! Herre, jag blir helt snurrig bara jag tänker på det! Bli brun och fresh och känna den där känslan man bara har när man är utomlands :) Jag villvillvill! Suck..

   Idag så har jag städat lite här hemma, uhh. TRÖKIT! Gick ut och gick runt gnarp vid 4tiden, tänkte att jag kunde hälsa på Linus en sväng. Och när jag kommer dit så har Sara och Edvin kommit hem från fjällen, wiiiie! Så jag har varit där tills nu, haha, ville inte gå hem. Härjat och lekt med Edvin hela kvällen :D Gounge han är!

   Johopp.

   Nu måste jag fixa något att äta, min egosambo har redan ätit :( och inte handlat något till mig. Ego! Apa. Funderar på att sätta mig ner på golvet och grina, då fixar han nog något till mig med. Hahaha! X)
Hej!
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback