Trött!

   Ja jisses.

   Igår åkte vi ner till Edgar och drack öl. Eller jag drack vin. Och något mer. Haha, snaps eller ja.
   Idag mår jag inte så bra, haha, eller ja, jag mår inte så dåligt heller. Är bara så jävla trött! Ville och tänkte fortsätta sova men jag måsta kliva upp och dricka vatten, och har jag en gång vaknat så är det kört sen, haha. Då kan jag bara inte somna om såhär "dagen efter". 

   Ja, det var väl trevligt igår (?) om jag inte minns fel, hahaha! Pratade och malde på. Sen skulle jag absolut ha efterfest (varför liksom?) men det blev ingen som tur var, ingen som jag var på iaf. Jag pratade med en på jobbet om det igår, att det är så onödigt med efterfest, alla är så fulla så de somnar ändå! Haha. Jaja. Fast helst av allt så önskar jag att jag inte druckit en droppe igår, menmen, är huve' dumt så får kroppen huve' lida, haha ;)

   Nej, nu tror jag att jag ska försöka sova lite till, haha, momma jag är X)
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback