Nu vart'de tomt!

   Jahopp. Nu har Jimmie åkt till sthlm å jobba... Och Edvin var ju här idag, men nu har han också åkt. Trökigt. Vad ska man hitta på då? Kanske mysa lite framför en film såhär på eftermiddagen? Skulle ju vara mysigt. Eller ta en promenad, fast jag har ingen energi känns det som. 

   Ja, och nyss höll jag på vrida näsan av mig själv! Aj, skulle ta bort 'ploppen' (tänkte det gick att vika in ringen sedan, men det verkar ju omöjligt!) men ist så ryckte jag till och började blöda :/ Aj, säger jag bara. Och nu vet jag inte om jag ska byta eller om jag ska försöka igen, det är ju liksom inte läkt, ååh. Äh, får se ikväll.

   Kan ju iaf skriva om helgen :) Jag och Mona åkte ner på fredagen, åkte hennes brors bil med dåliga bromsar och dåligt halvlyse X) Menmen, hä gick hä å. Kom fram iallafall (efter mycket dålig vägbeskrivning och förklaring Mona-Malin, haha). Vi drack lite vin och sen åkte vi in till stan. Dansade hela natten lång på "flatklubben" som per så fint beskrev den (med några kända bloggare, haha!). Det var så kul! Sen tog natten slut och vi blev trött och körde en burger-cab (dvs. donken, sen taxi hem). Tur att Mona är så "hälsinge-trevlig" så taxichaffisen stannade mätaren en stund innan, annars hade det lätt blivit någon hundring till. Hehe.
 
Bäst! :D

    Lördagen tillägnades shopping ;) Haha. Men jag handlade inte så mycket faktiskt, monki hade ju en fantastisk rea så det blev några plagg där faktiskt ;) Och lite överallt, hehe. Sen träffade Mona sin vän Marcus som berättade att "Trettondagsafton" gick på stadsteatern! Då bestämde vi oss för att se den :) Den började sju, men självklart så blev vårt tåg sent! (Åkte hem en sväng, ut och åt och 'piffade till oss' ;)) Så vi fick smyga in 20min sent, haha. Pjäsen var iallafall superbra, Pia Johansson var 'narren' och hon var hillarious! :D Och Peter Haber var 'Malvolio', haha, har så svårt att ta honom på allvar för allt jag hör är Sunes pappa! ;)

   Ja, sen igår så åkte vi hemöver igen :) Hade det verkligen superkul och tacktack Mona och Malin, ni är ju bara bäst :) Orkar inte skriva mer. Om låtarna vi kom på, bromshaveri, "Dansa-DANSA!"-killen (hahaha) och Malins snäs-'hmm!' hahaha X) Men kul var det iallafall :)

   Nu ska jag mysa ner mig i soffan tror jag och tycka liteliiite synd om mig själv och nosen ;)
Hejhej!
\\
Over and Out

-Nej, jag tog med kameran men tog inte en enda bild X)
Inte ens några nya pik-hakor-bilder. :D Haha, lite synd.


Kommentarer
Postat av: Denise

Knäpp en bild på näsan dåå :D En riktig ;D

2011-01-31 @ 17:40:22
URL: http://deniseiden.blogg.se/
Postat av: Simone

Ja, men jag har dödat den nu så jag tror den är lite svullen.. haha ;) Försökte trixa men det gick inte så bra.. heh.

2011-01-31 @ 18:13:10
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Mona Ruth

Hahaha!! Bästa helgen!!! vi fixar pikhakorna nästa gång!!!:D Puuusss!!

2011-02-01 @ 08:01:56
URL: http://monaandtheholygraal.blogg.se/
Postat av: Simone

Haha, grrrreat! ;)

2011-02-02 @ 12:30:51
URL: http://simoned.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback