Jöbba

   Japp, då var det lördag = jobb :)

   Grejen är bara att jag är skittrött! Kunde inte somna igårkväll, det gick bara inte! Låg och vred och vände mig och tänkte "Men om jag somnar nu... Nu. NU. NuNuNuNuNUUUU!" Å. Åå. Tillslut så somnade jag tydligen iaf. Och drömde att jag försov mig, toppen liksom. I drömmen så vaknade jag 13.20 (!) va fan liksom! Sen skulle jag ringa, men då kände jag mig så dum så jag skulle säga att jag var sjuk, sen blev jag sjuk ?? Fast jag kom inte till någon telefon förren klockan var fyra, och jag skulle jobbat till fem. Bra där... Sen skulle jag följa med Mia till birsta för hon jobbade som frisör och skulle ha prov, och hon ville ha stöd (för hon var också flera timmar sen). Så förhörde "chefen" henne och hon kunde inget så hon fick sparken. Sen höll världen på gå under för det kom typ en stor dammsugare och alla människor flög omkring utom jag och någons barn som de lämnat hos mig för att jag skulle skydda den. Herre! Vilken dröm! Hahaha.

   Ja, vad ska jag säga. Jag vet inte hur jag drömmer. Haha.

   Nej, men nu måste jag faktiskt åka och jobba ;)

Hejhej!
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback