Söndagsmör

   Meeeheee. 

   Jahopp. Idag var man lite möööör i bena'! Haha ;) Körde laserhallen igårkväll, superkul ju! Haha. Jag hade aldrig kört förr så jag visste inte riktigt vad som väntade, men det var kul! Vi var sju st, körde en timme -tre spel. Killen i kassan "Är det ni som ska köra tre spel?.. Orkar ni det då?" Haha, JA! ;) Jag kom trea, trea, femma, hehe, rätt bra (förutom på slutet då vi körde 2 och 2, då råkade jag skjuta robban som var med mig ett antal gånger, haha!). Nöjd var jag iallafall.

   Helt ärligt så trodde jag att jag skulle ha världens träningsvärk idag, men icke. Har bara ont i ryggen och lite träningsvärk i benen (jag hukade, gick på knäna, krålade.. jag körde full on liksom, haha!). Men ryggontet kommer från att ha stått i kassan två dagar i rad, gah, pain säger då jag. Inte kul (det blev väl inte bättre av att huka omkring igår heller men). Jaja, det är smällar man får ta ;) Får träna ryggen bättre tror jag. 

   Åkte till Denise efter och var där hela kvällen, Mackan och Jimpan spelade dator och vi kollade på "Notting Hill" som gick på 3:an. Sen åkte jag hem och soooov, snarkade innan jag ens borstat tänderna, haha.

   Nu ska jag äta lite frukost, sen åka och jobba. Tror jag åker in lite tidigare så jag hinner en sväng på stan, Denise skvallrade om att det var rea på några tröjor jag vill ha, haha ;) Sen är jag sugen på en sådan här kofta från gina också:
 Nice :)

   Jao, men nu ska jag slita mig från datorn.
Hej!
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback