Ont, gör det ibland.

   Ja, det blir då aldrig bra med mig e ;) Får så fruktansvärt ont i magen av penicillinet, ajaj, inte kul. Trodde jag skulle spy eller något i lördags (började ta på fredagen) men det gick över. Idag försökte jag med att äta lite yoghurt innan (fast man ska helst ta 1h innan eller 2h efter man ätit), men det funkade inte heller. Mah. Jaja, jag får stå ut. Känns som mina inre organ smälter för magsyran läker ut i kroppen. Menmen, man får stå ut.

   Iallafall. Idag så skjutsade jag in Denisa till stan, hon skulle med katten sin (Selma) till veterinären och sterilisera henne. Sen skjutsade jag vidare mot skolan. Sen hade jag inget att göra, för jag hade tänk gå på stan en sväng men klockan var liksom 8.30, och allt öppnar 10. Men Jimp hade lunch 9 så då joinade jag honom på donken ;) Fy faan vad kass de är på donken i hudik! Såååå sega och jobbiga människor som jobbar där. Jisses! Jag skulle bara ha en frukostmacka och te, men jag fick vänta i typ 5minuter för att ens få prata med någon; "Jag kommer och hjälper dig strax jag.." var allt jag fick höra, medans hon höll på dona bakom kassan med gud vet vad. Efter ett tag kom en annan tjej och hjälpte mig. Vilken stil liksom, slutar man inte med det man gör om det kommer en kund då eller? Höh, dåligt.


Mini-Selma, Mini-Bruce & Mini-Gustav :) I miss my Brucie ♥

   Iallafall så hade jag precis sväng ut på E4 när Denise ringer och säger att hon slutat tidigare. Så jag svänger av och plockar upp henne och hämtar katten, tar kort på coop (hon, inte jag) till leg. Sen for vi hem.
   Och snäll som jag är så köpte jag färg åt henne så nu har jag slingat lite hår och fixat lite så jag hoppas det blev bra och hon blev nöjd. (Kanske var mer åt mig för jag tycker om att dona och fixa med hår, haha ;))

   Nu måste jag gå och kolla hur håret hennes blev, om jag vågar gå nära för hon är sur nu, haha. "Jag är hungriiiiig!!!" Hahaha! :D

Hej.
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: denise

tack för skjutsen,färgen och färgningen! Det vart väl bra trottsallt ;) bättre än innan! taaack!

2011-02-21 @ 21:37:19
URL: http://deniseiden.blogg.se/
Postat av: Simone

Sa juuu deeee! ;) Lyssna på mig before you have a b-f! X)

2011-02-21 @ 23:02:06
URL: http://simoned.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback