Nice :)

   Skönt att börja elva idag. Behöver inte stressa + att man får lite sovmorgon till åtta :) Dock har jag inte sovit så bra inatt. 
   Det började med att det blåste ute (storm?!?!) och markisen eller fönstret i sovrummet lät som.. ja jag vet inte vad! Det bara susade och tjöt. Tillslut blev jag less på ett sova-vakna-halvsova-men-ryckas-ur-sömnen-för-det-låter-då-och-då, så jag klev upp och ryckte och slet i fönstret (hur fan kunde Jimmie somna?!?!). Tillsist fick jag till det och det slutade låta! Yes. Men jag sov oroligt hela natten, drömde om kändisar som ville slå mig typ.
   Vid 6 eller 7 så mjauade kattjäveln nästan ihjäl sig, så jag slängde ut båda två sen la jag mig igen. Men det var ju inte heller bra för man blir ju nästan tröttare då. 

   Drömde att jag häsade på Mona och Malin som bodde i Ljusdal (fast Malin bor ju inte där) och det regnade och någon bloggare var hos momma och moffan med en hund. Sen måsta jag hem men det spöregnade verkligen så Mona och hennes kille väntade med mig på bussen. Varför behövde de vänta med mig för att det regnade? I don't know. Men hennes kille såg inte ut som hennes kille, han såg ut som han i tv-serien "Las Vegas" på 5:an, fast en otroligt läskig version av honom! Med läskigt joker-smile och stora tänder och psyco-eyes. Jaa, snyggt var det då inte. Haha!

   Jaja. Är iallafall glad för att det inte är så kallt ute längre! Hoppas kylan inte kommer tillbaka!

Kallt? Haha!

    Jag vet att jag tjatar men... Nu vill jag ha vååååååååååååår!! :D

   Nepp. Nu ska jag kolla på Jim's värld och dricka blåbär och locka håret, multitasking is my middle name, haha ;) Sen åker jag och jobbar.
Hej!
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback