Månda

   Jaopp. Strax skall jag iväg och jobba, måste ju blogga lite först, haha! ;)

   Ibland kommer det in roliga kunder, man får höra de knäppaste grejerna. Roligaste igår:

Kund: "Hej! Jag undrar om ni har någon munkjacka?"
Jag: "Ja, absolut, på hela väggen där nere har vi olika."
Kund: "Jaa, men jag söker en blå.. Med liksom.."
Mimar en dragkejda -tror jag- så jag tror hon menar den blå med vit dragkedja vi har. Men så fortsätter hon:
Kund: "Ja.. det ska vara.. liksom en kondom på framsidan!" 
Jag (håller mig för skratt): "...Öööö.. Det låter inte som något vi har..Hmm.."

   Hahaha! Vadå, VEM vill ha en tröja med en kondom på framsidan? Jag förstår inte, är det något fashion jag missat nu, hahaha :D

   Jaa, jag vet inte jag. Haha. Iallafall. Nu är jag redo för dagen -har klippt av mig mina naglar nu. Det går inte att jobba annars. Jag hade värsta snygga naglar på g, men i fredags så rök typ tre stycken. Sen blev resten ojämna, hackiga, spruckna osv. Jaja, det gör inte mig något. Tycker det är så skönt när man klippt av naglarna, fresh liksom. Fast jag tycker det är snyggt med lite längre (blev ju aldrig av att jag förlängde mina), menmen.

   Nu skall jag strax bege mig.
Grattis till Sara som fyller år idag :)

Hejhej!
\\

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Mia

Hahahahha!

2011-02-28 @ 18:50:37
URL: http://mialundholm.blogg.se/
Postat av: Denise

Hahaha men va?! ><

2011-03-01 @ 18:48:16
URL: http://deniseiden.blogg.se/
Postat av: Simone

Ja, haha, I donno X)

2011-03-01 @ 19:46:26
URL: http://simoned.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback