Ah ah ah. Ah ah ah ah ah.

   Hey, jag har fuckat upp igen ja.. Jag har ingen kontroll. Men hey. Det är okej att spåra ur och, rensa huvet på moln.



Borde veta bättre, borde lugna ner mig, borde ta en taxi hem.
Borde dricka vatten, borde gå och lägga mig, men kanske inte riktigt... än.

   Älskar den här låten faktiskt.  Vem känner inte igen sig liksom? Hahaha!

Något måste gått fel, fick spel, ringde lite folk sa vi syns aldrig mer.
Varför då, varför sa jag det så? Minnen kommer tillbaks, men fragmenten är små.



"Spelar ingen roll för jag är nice idag!" ;)

\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Mona Ruth

ooh sötnos!

Hahaha gissa vad jag kom på alldeles nu!!!



SACRIFICE MYSEEEELF!!!

HAHAHAHAHAHHAA

2011-02-23 @ 15:53:12
URL: http://monaandtheholygraal.blogg.se/
Postat av: Simone

Hahaha! Mona, du får mig alltid att skratta X)

2011-02-23 @ 16:07:15
URL: http://simoned.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback