Hej där!


Halloj!
Har varit i hudik idag med mamman min, snacka om folk! Åkte på ica maxi innan vi åkte hem -jisses! Gick knappt att komma fram! Inte bara det att det var smockat med folk, utan att folk är så.. Ja, de bryr sig inte helt enkelt. En kärring gick framför mig, sen helt plötsligt stannade hon, vräkte ut sin vagn i hela gången så det inte gick att gå förbi, sen när hon kollat klart på sin jävla äckliga ost eller vad fan det var, så drog hon in vagnen. Då gick jag förbi, men då hostade hon rakt ut ba:"ÖHÖÖÖÖHÖÖÖÖ!!!!!" Men jävla äckelkärring!! Var SÅ nära att det flög ur mig ett: "Men, fy fan vad fräscht!" Haha, synd ibland att man hinner hejda sig ;) X)

Nu ska jag koka mat. Sen vila. Har ont i ryggen, jävla skit. Kunde inte somna inatt, gjorde så ont. Och igår när jag jobbade så stod jag i kassan ett tag, då gjorde det så jävla ont så jag mådde illa! Uffa.. Känns som det är typ en nerv eller något som ligger i kläm? Har ingen aning om vad det kan vara, men det blir värre om jag står stilla, eller sitter stilla.
Haha, så skriver jag att jag ska vila då X) Menmen, kanske måste träna upp ryggen bättre. Vet ej.

Hej!

\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback