Wioo-wioo-wioo


   Jaop. Här sitter jag nu, i väntan på att Denise och mamma ska komma och plocka upp mig. Inte ur soffan, men vi ska åka in till stan :)

   Igår var vi till stan då, jag och Denise och Sara och Edvin :) Vi åkte till "Buspalatset", det är en superstor lokal med en massa kul för små (och stora..) barn, haha. Edvin hade jättekul -och det hade vi också! Hahaha! Kröp runt i alla "gångar" med Edvino, hoppade hoppborgar och studsmatta och åkte rutschkana ner i bollhav! -Allt med Edvin såklart, hrmhrm ;) Tur att man åter igen har någon liten att skylla på för alla 'barnsliga' saker man vill göra, haha! Förut var det alltid Bianca man "skyllde på", Joo men hon vill nog inte åka karusellen själv, bäst jag åker också! Hahaha :D Nu är hon för stor för det, växer ju så fort!

   Iallafall, en rolig dag var det :) Nu har jag 'brännsår' på knäna, haha. Ni var sådana man fick på gympan när man ramlat eller glidit typ X)

   Nu är det bäst att jag klär på mig och gör mig klar att åka :)
Hejhej!

\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback