Pruppaaaaaaaa!


   Hahaha! Jag skrattar, så jag skrattar! Ursäkta rubriken men jag vill bara slå något just nu! X)

   Jimmie väckte mig 05.45 imorse och sa att det fanns besiktningstid i s-vall klockan 8! Så jag hoppade upp ur sängen, "Bokabokaboka!!" Haha.
   Eftersom jag var så jävla otroligt trött igår och somnade i soffan när vi kollade på film, sedan släpade mig till sängen och somnade med kläderna på, så var jag redan färdig att åka! Hahaha X) Försökte få i mig något, men neej, jag kan inte äta på morgonen! Måste vänta minst en timme innan jag kan ens kolla på kylen.

   Sen när jag skulle åka in så startar inte bilen! Hahaha, jag trodde inte det var sant! Ringde Jimmie och kom på att den gjorde ju så förut också när det var fuktigt/blött ute (måste byta nå mer jävla skit där under huven, gah), så jag powered thru och tillslut så startade den! Jag brummade iväg, men när jag kört förbi ica så börjar en lampa lysa! Fitsitjaioejhw!! I am losing my mind! tänkte jag.. Men det var bara bilen som var törstig, så jag vände hem igen och fyllde på vatten! SEN kom jag äntligen iväg! Vågade inte stänga av bilen, så jag tankade med den igång -vet inte om man får göra så, får man det?

   Ja, och halvvägs in så blev jag såklart hugrig, tänkte att jag skulle informera om det också. Allt ville liksom jävlas :) Glad jag blev!! #"¤%&/()&%¤#¤!

   Ja, in och besiktiga då. Men den gick inte igenom.. Gah! Fel på någon lampjävel och så måste jag byta framruta!!! Nooo! Jävla stenskottshelvetesjävla"#%¤&%/(¤!! Gah! Har en månad på mig nu då att fixa.. och så sucken...

   Jahopp. Åkte till birsta och handlade mat, och gick på ikea och trösthandlade allt under hundralappen typ till mig själv, för att bilen inte gick igenom, haha ;) Mat, nya kuddar, nya skålar, örngott, blomma, servetter osv. Trevligt att gå och handla med sig själv ibland :)

"Men tack! Ska jag få den? Ååå, vad du är snäll!"
"Ja, men, neeej, det var väl ingenting! Det är du värd!"


...

Och jag undrade varför de kollade snett på mig i kassan?


HEJ!

\\
Over and Out

Vill uppdatera och berätta att två av mina tre tavlor kraschade i golv nyss.. Glassplitter över hela golvet. Najs. Måste liksom vara min dag idag! :D

Kommentarer
Postat av: Denise

Hahahah x) hihi tror nog att du vela ha en annan rubrik.Ledtråd: det är ett r för mkt ;)

2011-08-31 @ 18:07:29
URL: http://deniseiden.blogg.se/
Postat av: Simone

Hahahaha! Jag ba "Huuhh???" sen fatta jag XD haha!

2011-09-01 @ 07:55:26
URL: http://simoned.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback